
Η Meta παρουσίασε δύο νέα εργαλεία τεχνητής νοημοσύνης για βίντεο, σχεδιασμένα να ενισχύσουν την απόδοση των διαφημίσεων σε Facebook και Instagram.
Σύμφωνα με την εταιρεία, διαφημίσεις που δημιουργούνται με τη βοήθεια τεχνητής νοημοσύνης αποδίδουν καλύτερα, με 11% μεγαλύτερο click-through rate και 7.6% υψηλότερο conversion rate από τις παραδοσιακές.
Μάλιστα, περισσότεροι από ένα εκατομμύριο διαφημιζόμενοι χρησιμοποίησαν ήδη αυτά τα εργαλεία για να δημιουργήσουν 15 εκατομμύρια AI διαφημίσεις μέσα σε έναν μόνο μήνα.
Ένα από τα πιο δημοφιλή εργαλεία που ξεχώρισε ήταν το “text variation,” το οποίο προσφέρει τη δυνατότητα παραγωγής πολλών παραλλαγών ενός μηνύματος, προσαρμοσμένων σε διαφορετικά κοινά.
Ο Tak Yan, VP της ομάδας Monetization AI της Meta, αναφέρει ότι αυτό βοηθά τους copywriters να επικεντρωθούν στην τελειοποίηση ενός μηνύματος αντί να αναδημιουργούν το ίδιο κείμενο πολλές φορές.
Αυτή τη φορά, η Meta προχωράει ένα βήμα παραπέρα με την κυκλοφορία δύο νέων AI εργαλείων για βίντεο:
Το πρώτο εργαλείο, το Video Expansion, επιτρέπει στους διαφημιζόμενους να αλλάζουν την αναλογία διαστάσεων των βίντεό τους και να δημιουργούν επιπλέον εικόνες για να καλύψουν το κενό. Η Meta έδειξε πώς η εταιρεία κατασκευής θηκών για smartphones, Casetify, που ήταν από τους πρώτους που δοκίμασαν το εργαλείο, μπόρεσε να μετατρέψει ένα οριζόντιο βίντεο σε κάθετο περιεχόμενο έτοιμο για το Instagram.
Το δεύτερο εργαλείο, το Image Animation, δίνει τη δυνατότητα στα brands να δημιουργούν σύντομες κινούμενες εικόνες χρησιμοποιώντας στατικές εικόνες που έχουν ανεβάσει. Τα brands μπορούν να αξιοποιήσουν περισσότερο τα υπάρχοντα assets τους δημιουργώντας gifs και βίντεο που είναι πιο δυναμικά και εντυπωσιακά από μια στατική εικόνα, χωρίς πρόσθετο κόστος. Η Ipsy, μια εταιρεία καλλυντικών, χρησιμοποίησε το Image Animation για να επαναπροσδιορίσει παλαιότερα assets για νέες διαφημίσεις στα social media.
Η Meta σχεδιάζει να διαθέσει σταδιακά αυτά τα εργαλεία στους διαφημιζόμενους τους επόμενους μήνες, με στόχο την ευρεία διάθεσή τους στις αρχές του 2025.