top of page

Διαφήμιση Google ή Facebook: 10 Συμβουλές για να φέρεις πελάτες στην επιχείρησή σου

  • Εικόνα συγγραφέα: TerraPixel
    TerraPixel
  • 8 Μαΐ
  • διαβάστηκε 3 λεπτά

Διαφήμιση Google ή Facebook

Αν έχεις μικρή ή μεσαία επιχείρηση στην Ελλάδα, μάλλον έχεις σκεφτεί (ή δοκιμάσει) να κάνεις διαφημίσεις είτε στο Facebook και το Instagram, είτε στο Google. Και πιθανότατα έχεις αναρωτηθεί:

«Γιατί δεν βλέπω αποτελέσματα; Τι κάνω λάθος;»

Η αλήθεια είναι πως το “στήνω μια διαφήμιση και βλέπουμε” δεν δουλεύει πια.


Και ούτε φταίει πάντα ο “αλγόριθμος”.


Παρακάτω σου έχουμε 5 βασικά tips για τα Social Media Ads και 5 για Google Ads, που μπορούν να κάνουν τη διαφορά στην επιχείρησή σου – χωρίς να χρειαστείς μεταπτυχιακό στο digital marketing.


Μέρος 1: 5 Συμβουλές για Καλύτερες Διαφημίσεις στα Social Media


Αναρωτιέσαι γιατί οι διαφημίσεις σου στο Facebook και το Instagram δεν φέρνουν πελάτες; Μάθε τι κάνουν λάθος οι περισσότεροι μικρομεσαίοι επιχειρηματίες και τι πρέπει να διορθώσεις για να αρχίσεις να βλέπεις αποτελέσματα – με απλές, εφαρμόσιμες κινήσεις.


1. Ξεκίνα με Στρατηγική, Όχι με Έμπνευση της Στιγμής


Το “ας βάλουμε μια προσφορά να δούμε τι θα γίνει” είναι η #1 παγίδα.Πριν ξεκινήσεις διαφήμιση:


  • Τι στόχο έχεις; Επισκεψιμότητα, πωλήσεις, μηνύματα;

  • Ποιο είναι το κοινό σου;

  • Τι πρόβλημα λύνεις;


Αν δεν ξέρεις πού θες να πας, καμία πλατφόρμα δε θα σε οδηγήσει εκεί.


2. Δείξε το σωστό μήνυμα στο σωστό κοινό


Οι διαφημίσεις πρέπει να “μιλάνε” στον ιδανικό πελάτη:


  • Εικόνες που του ταιριάζουν

  • Γλώσσα που τον αφορά

  • Μήνυμα που του λύνει πρόβλημα


Π.χ. “Ψάχνεις δώρο για τη γυναίκα σου;” είναι πιο δυνατό από “κοσμήματα σε προσφορά”.


3. Ανάλυση κοινού (Audience): Στόχευσε Έξυπνα


Το “όλοι” δεν είναι κοινό.Σκέψου ηλικία, τοποθεσία, ενδιαφέροντα, συνήθειες.


Αν στοχεύεις λάθος, δεν έχει σημασία πόσο καλή είναι η διαφήμισή σου.


4. Δημιούργησε εμπιστοσύνη με κοινωνική απόδειξη


Χρησιμοποίησε:


  • Testimonials

  • Reviews

  • Case studies

  • Σχόλια από πελάτες


Οι άνθρωποι πιστεύουν τους άλλους ανθρώπους – όχι πάντα τις ίδιες τις επιχειρήσεις.


5. Test – Analyse – Repeat


Δεν υπάρχει “μία τέλεια διαφήμιση”.Οι social πλατφόρμες ανταμείβουν τη συνεχή βελτίωση.


Δοκίμασε 2-3 εκδοχές του ίδιου μηνύματος, άλλαξε headline, εικόνα ή CTA και δες ποιο αποδίδει καλύτερα.


Μέρος 2: 5 Συμβουλές για Αποτελεσματική Διαφήμιση Google


Η διαφήμιση στη Google μπορεί να σου φέρει έτοιμους πελάτες – αρκεί να ξέρεις πώς να τη χρησιμοποιήσεις. 


Από τη σωστή επιλογή λέξεων-κλειδιών μέχρι τις landing pages που μετατρέπουν, αυτές οι συμβουλές θα σου γλιτώσουν λεφτά και θα σου δώσουν καλύτερα αποτελέσματα.


1. Επίλεξε Σωστά τις Λέξεις-Κλειδιά


Το Google είναι θέμα πρόθεσης:

ο χρήστης ψάχνει κάτι, εσύ του το προσφέρεις.

Εστίασε σε “αγοραστικές” λέξεις-κλειδιά όπως:“αγορά παπουτσιών online”, “φθηνή μετακόμιση Αθήνα”, “δικηγόρος για εργατικά”


2. Γράψε Διαφημίσεις με Σαφήνεια και Εστίαση


Ο τίτλος και η περιγραφή πρέπει:


  • Να λύνουν πρόβλημα

  • Να δείχνουν αξία

  • Να είναι συγκεκριμένες (π.χ. “Δωρεάν Αποστολή – Παραλαβή σε 24 ώρες”)


Ο χρήστης βλέπει 10 αποτελέσματα– γιατί να κάνει κλικ στη δική σου;


3. Χρησιμοποίησε Extensions (Επεκτάσεις διαφήμισης)


Οι επεκτάσεις (sitelinks, τηλεφώνου, τοποθεσίας κλπ.) αυξάνουν το μέγεθος της αγγελίας και την αξιοπιστία σου.


Κάνουν τις διαφημίσεις πιο “γεμάτες” και πιο click-worthy.


4. Μην ξεχνάς το Landing Page σου


Όταν κάποιος κάνει κλικ... πού τον πας;


Αν τον στείλεις σε γενική homepage, τον έχασες.


👉 Η σελίδα που οδηγεί η διαφήμιση πρέπει να συνεχίζει το μήνυμα και να έχει call-to-action (τηλέφωνο, φόρμα, κουμπί αγοράς).


5. Παρακολούθηση & Βελτιστοποίηση (Tracking)


Αν δεν μετράς τι φέρνει αποτελέσματα, πετάς λεφτά.


Ρύθμισε το conversion tracking στο Google Ads, δες τι λέξεις φέρνουν πωλήσεις και βάλε το budget εκεί.


Αν κάτι δεν αποδίδει; Κόψ’ το. Δεν είναι προσωπικό.


Η digital διαφήμιση δεν είναι τύχη – είναι στρατηγική.


Αν βαρέθηκες να “δοκιμάζεις” χωρίς αποτέλεσμα, ίσως ήρθε η ώρα να έχεις κάποιον δίπλα σου που ξέρει τι κάνει.


Η Terrapixel είναι εδώ για να σε βοηθήσει:


  • Να σχεδιάσουμε και να διαχειριστούμε τις διαφημίσεις σου

  • Να τα αναλάβουμε εξολοκλήρου

  • Χωρίς κρυφές χρεώσεις. Με διαφάνεια. Με αποτελέσματα.


Επικοινώνησε μαζί μας σήμερα για να δούμε πώς μπορούμε να φέρουμε νέους πελάτες στην πόρτα σου – και στην οθόνη τους.

 
 
Subscribe Mail Icon

Εγγραφείτε στο newsletter μας και γίνετε οι πρώτοι που θα λαμβάνουν νέα, αποκλειστικές προσφορές και πολύτιμες συμβουλές.

Μην χάσετε την ευκαιρία να είστε πάντα ένα βήμα μπροστά!

bottom of page